Regulamin pobytu
§1 Przedmiot regulaminu
- Niniejszy regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej jak również poprzez dokonanie rezerwacji , wpłaty zadatku bądź całej należności za pobyt w obiekcie.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Mielno Hotel. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Regulamin dostępny jest w każdym pokoju oraz w Recepcji.
§ 2 Doba hotelowa
- Pokoje wynajmowane są na doby (tzw. doba hotelowa).
- Gość jest zobowiązany określić precyzyjnie planowany czas pobytu w Obiekcie wynajmując pokój.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przybycia i kończy się o godzinie 11:00 w dniu zakończenia pobytu.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11:00, bez zgłoszenia tego w recepcji jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 20:00, w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania . Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości. Przedłużenie doby hotelowej do godziny 13:00 wynosi wiąże się z uiszczeniem opłaty w wysokości 50% ceny doby hotelowej wynikającej z cennika znajdującego się w zakładce „ceny i pakiety” na stronie internetowej www.mielno-hotel.pl
§ 3 Płatności
- Opłata za pobyt jest pobierana z góry najpóźniej przy meldunku w dniu przyjazdu za określoną ilość noclegów
- Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji cennikiem .
- Opłata klimatyczna jest obowiązkowa przy pobytach dłuższych niż 1 nocleg i wynosi 2,80zł od każdej osoby.
- Bezpłatna zmiana istniejącej rezerwacji jest możliwa do 14 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie zmiana rezerwacji wiąże się z opłatą manipulacyjną w wysokości 200zł.
§ 4 Meldunek
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania karty / klucza do pokoju.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju ani też miejsca w pokoju innym osobom bez uzyskania zgody Recepcji, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Gość hotelowy może przyjąć do swojego pokoju osoby odwiedzające, ale tylko w godzinach od 7:00 do 22:00. W pozostałych godzinach istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających w pokoju.
- Obiekt może odmówić zameldowania gościa pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub takiego, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Obiektu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Obiekt nie zwraca opłaty za daną i pozostałe doby hotelowe.
- Meldunek jest możliwy maksymalnie do godziny 22:00 w dniu przyjazdu.
§ 5 Usługi
- Obiekt Mielno Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie.
Na życzenie Gościa Mielno Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi m.in.:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o oznaczonej godzinie;
- przechowywanie pieniędzy, przedmiotów wartościowych w depozycie w czasie pobytu Gościa w Obiekcie;
- przechowywanie bagażu Gościa – Mielno Hotel może odmówić przyjęcia bagażu przechowywania bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa hotelowego oraz nie mających cech bagażu osobistego;
- przechowywanie sprzętu rekreacyjnego podczas pobytu Gościa w Mielno Hotel.
§ 6 Odpowiedzialność
- Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien powiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- W Obiekcie prowadzony jest depozyt. Rzeczy wartościowe i większe sumy pieniędzy Gość hotelowy winien składać do depozytu.
- Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
- Obiekt może odmówić przyjęcia rzeczy, o których mowa wyżej, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo w stosunku do standardu Mielno Hotel mają one zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa wyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy określonej art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za zabrudzenia, uszkodzenia lub zniszczenie urządzeń hotelowych oraz braki w wyposażeniu, powstałe z winy Gościa lub z winy osób Go odwiedzających.
- Zakazuje się Gościom dokonywania jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności oraz bezpieczeństwa korzystania.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu bądź innego pojazdu albo przedmiotów w nim pozostawionych należących do Gościa, chyba, że szkoda nastąpiła z winy Mielno Hotel.
§ 7 Cisza nocna
- W Mielno Hotel obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Mielno Hotel może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Jednocześnie Obiekt zastrzega sobie prawo do wyegzekwowania opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.
§ 8 Karta Hotelowa
- Karta hotelowa (klucz), którą Gość otrzymuje w chwili zameldowania jest kodowana dla Gościa na czas Jego pobytu i nie może być przekazywana osobom trzecim.
- W przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty hotelowej Gość winien natychmiast zgłosić ten fakt w Recepcji. Opłata za wydanie nowej karty hotelowej wynosi 30 zł.
§ 9 Bezpieczeństwo
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Zabrania się przechowywania w pokojach hotelowych ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Przed każdorazowym opuszczeniem pokoju należy sprawdzić czy zakręcone są krany, zamknięte okna oraz czy nie zaprószono ognia.
§ 10 Zwierzęta
- Obiekt nie akceptuje na swoim terenie obecności zwierząt.
§1 1 Papierosy
- Na terenie całego Obiektu obowiązuje zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych, poza strefami wyznaczonymi: taras przed wejściem. Naruszenie powyższego zakazu stanowi wykroczenie w rozumieniu art. 13 ust. 2 ustawy z 09.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz.U. Nr 10 poz. 55 z późn. zm.) i wyrobów typu e-papieros – zagrożone karą grzywny 500 zł. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gościa hotelowego zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 2000 zł, które zostaną automatycznie doliczone do rachunku hotelowego.
§1 2 Zdrowie
Z usług hotelu nie mogą korzystać osoby z objawami infekcji, w szczególności obowiązuje zakaz wstępu osobom z objawami chorób zakaźnych
§1 3 Reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 48 godzin od daty przyjęcia w formie pisemnej.
Dziękujemy za czas poświęcony na zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.
Mamy nadzieję, że zachowanie powyższych wskazówek wpłynie pozytywnie na Państwa pobyt w naszym Obiekcie.